НОВИТЕ СЕДЕМ ЧУДЕСА НА СВЕТА

В  „Седмицата на отворените врати“ за посещение на уроци в НХГ преподавателката по английски език Златка Стамболийска, която е също обучител на учители в областта на Информационните технологии и използването им в учебния процес, покани своите колеги в час по английски при 10 а клас /с класен ръководител Нина Беровска/. Тема на урока: Новите седем чудеса на света

Гости на урока: Ани Рупова /английски език/, Калинка Йорданова /испански и френски език/, Румяна Войнова /немски език/

1.Чичен Ица (символ на преклонението пред Бог и знанието)- магическият град на маите и толтеките в Мексико 2.Christ the Redeemer (Статуята на Христос в Рио де Жанейро ) – символ на гостоприемство и откритост 3. Колизеумът в Рим – символ на радост и страдание

4. Великата китайска стена

5. Мачу Пикчу /архитектурен комплекс от 15 век  в Перу/- символ на общност и саможертвеност

6. Древният град Петра /днешна Йордания/- символ на строителството и защитата 7.Тадж Махал – мавзолей в Индия /символ на любов и страст/

Борис Шопов, ученик от 10 а клас, представи седемте чудеса на античния свят:  Хеопсовата пирамида /Великата пирамида/, Висящите градини на Вавилон, Родоски колос, Статуя на Зевс Олимпийски, Храм на Артемида, Мавзолей в Халикарнас, Александрийски фар

 Великата пирамида

Мавзолей в Харикарнас

Съученичките на Боби му благодариха за хубавата презентация.

Колежките на госпожа Златка Стамболийска й благодариха за прекрасия урок  и насладата от великолепната презентация на красиви картини и общочовешки символи. Мечтите прелетяха в бъдещето, когато учителите по чужд език ще имат своя мултимедийна зала или когато всеки кабинет ще бъде оборудван  с мултимедиен апарат. Когато учениците работейки кооперативно, ежедневно ще създават на чуждия език продукти, достойни за международна презентация. А ние, учителите, в ролята на съветници и посредници, ежедневно ще  ги научим да действат в часовете, да придобиват ключови умения, да създават продукти, които с професионална  увереност да презентират пред своите европейски партньори. В бъдеще – когато европейските и международни проекти ще бъдат част от Учебната програма и годишното разпределение на всеки учител по чужд език, както вече е в Холандия.


%d блогъра харесват това: